mandag den 18. juni 2012

They are so cool!

De er simpelthen så cool! De er amerikanere men ikke SÅ amerikanske at de går hen og bliver øv agtige! Har to eksempler, det ene er: At jeg får vin sammen med dem hver aften (selvom jeg kun er 20) og hvis jeg har lyst til nogle øl eller lignende vil de gerne købe nogle til mig - how great is that?? det andet eksempel er: okay.. det var under vores "lær vores regler at kende samtale" - så de fortalte om deres holdning til besøgende og overnatninger. Der var ingen problemer, bare ikke mere end 4 af gangen men så var der lige det med "boys in my room at the night" jeg rødmede helt vildt, hahah! Det var ligesom at skulle snakke om "blomsterne og bierne" - åh gud altså! Men det var mere eller mindre i orden, det skulle bare lige aftales inden pga. af børnene. Min pointe med det var at det er virkelig få amerikanske familier der giver lov til disse ting! Har fundet mig en yderst sjælden familie - et yderst fantastisk eksemplar!

Sidder faktisk og nyder et glas Californisk rødvin lige nu - begyndte at blive lidt halv snaldret, så tænkte at nu må jeg hellere gå op på mit værelse inden jeg begynder at snakke for meget (har det med at snakke for meget når jeg får procenter i kroppen) - Tror faktisk aldrig jeg ville ha' skrevet det her indlæg hvis jeg ikke havde fået noget vin.... 

Ingen kommentarer: