onsdag den 29. august 2012

Sådan står det til lige nu....

Nu ved jeg ikke om hvor mange af jer (fra facebook) der har gættet jer til at alt måske ikke lige står til, som det egentlig burde. Gider heller ikke at gå i detaljer men jeg og familien jeg boede hos er gået i rematch. (dvs. at jeg leder efter en ny familie nu.) Vi har stadig et godt forhold og vi sagde farvel på en gode og rar måde. De har været en dejlig familie at bo hos men vi passer bare ikke sammen mere.. Så nu står jeg faktisk lidt i det jeg vil kalde en lorte situation... Jeg havde 14 dage til at finde en ny familie (nu 1 uge) - hvilket er ufattelig kort tid og hvis jeg ikke finder en, så kommer jeg hjem til Danmark om ikke så længe.. måske... Jeg har gået lidt og leget med tanken om at tage til Philipinerne og besøge min kære fader (han bor der). Hvis jeg gør det, tror jeg at det vil blive på ubestemt tid, har jo ikke nogen planer hjemme i DK lige for tiden. Der er selvfølgelig lige det, at jeg ikke har pengene til en flybillet der til, så er i gang med at undersøge om det firma jeg rejser med måske vil ændre billetten fra DK til Phillipinerne. men KUN hvis jeg ikke finder en familie selvfølgelig.

Selvom det egentlig lyder meget lækkert med en plan B hvis plan A ikke lykkedes - så synes jeg egentlig ikke at den her situation er speciel fed. Fordi lige nu ved jeg ingen ting, jeg kan ikke rigtig indstille mig på hvad der skal ske med mig. Jeg ved jo ikke hvor i verden jeg er i om 7 dage, bogstavelig talt. Der er, hvad? 52 stater i USA? og så også phillipinerne og Danmark . Jeg aner ikke hvor jeg er om få dage?? Det er lidt surealistisk. Men ikke nok med det ville det være rart hvis jeg kunne indstille mig selv på at, "Når okay - nu skal jeg hjem til Danmark, så må jeg vel hellere kigge efter job og lejlighed" Fordi jeg har jo ikke en krone når jeg kommer hjem?? Men hvis jeg kan jo ikke kigge efter job og lejlighed nu - for hvad nu hvis familien Robinson fra whatever state pludselig dukker op? Jeg har da lidt penge lige nu, men kan ikke vide om jeg skal spare på dem hvis jeg nu skal til philipinerne?? Ville egentlig også gerne til Forks i weekenden som jeg havde planlagt med en veninde. Men det kan jeg heller ikke, fordi jeg ved ikke om jeg får en familie midt i det hele. åååååååååååååååååh, mit hovedet er et stort rod!
Det værste er at jeg absolut ingen ting kan gøre... Dalre bare rundt i Seattle downtown med pigerne, hygger der hjemme med en bajer og ser lost.. Jeg kan ikke gøre andet end bare at vente på Emails fra firmaet... Det er dybt frustrerende!

Men... jeg er glad lige meget hvad der sker.


Seattle downtown waterfront

Cheese cake factory


Ingen kommentarer: