mandag den 20. august 2012

Awesome week!

Har haft en awesome betalt ferie (-; ! (som ikke er helt slut endnu!). skal lige arbejde i morgen, tirsdag og onsdag - så tager forældrende på ferie og fejre bryllupsdag på Hawaii. (ja, de fejre dagen med stil!) Men i mellem tiden ved jeg at Eric's mor kommer og overnatter den uge de er væk. (de kan jo ikke bruge mig, da det vil være overarbejde.) Så jeg har også lige en uge ekstra fri fra på torsdag af, ikke dårligt.
Men ellers jeg har haft nogle super fede og skønne dage! Var lidt bange for at jeg skulle gå hen og kede mig - men det var spild af bekymring! Jeg har vandret i bjerge, badet i lakes, pools, været på sigthseen i storbyerne Seattle og Bellevue, spist en helt del ude, trænet, været til 21 års og hængt ud med pigerne i området. I onsdags hentede jeg Louise (en sød dansk pige som bor i Philadelphia) kl. 10:30 i lufthavnen. (havde glæder mig rigtig meget til den dag!). Vi brugte så hele dagen inde i Seattle downtown - jeg er tror jeg er ved at blive storby pige, elsker jo seattle! pigen fra landet er kommet til seattle <3. Torsdag viste jeg nabobyerne og natur områderne frem om formiddage hvorefter vi hang ud ved poolen sammen med Monica. Fredag tog vi til Issaquah og kiggede på tøj og så en tur til rattle snake lake for at dase lidt men da vejret simpelthen var umuligt varmt og vandet aalt for kold valgte vi at tage til min opvarmede pool i stedet - hvilket var heldigt, der var drinks og flotte australiere at kigge på ;-). Temperturen rundede de 102 degrees (38 grader), SLAM en varme.. aftenen blev til middag i north bend sammen med monica hvor efter vi tog på bjørnejagt og så hjem til mig og hyggede med mit 2000 puslespil til kl. lort om natte. Fredag hyggede vi med mere pool og afslapning og lørdag tog vi til Bellevue og kiggede lidt på byen der. Og så her til morgen vendte Louise snuden mod lufthavnen igen. Vi har det skide sjovt sammen og har aftalt at jeg skal forhåbentligt skal besøge hende i slutningen af December, (hvad tror i der sker der?... Haaappy new year!) Og Louise bor 2 timer fra New York city, så er sikker på at det nok skal blive en nytårs aften ud over det sædvanlige.

I morgen skal jeg som sagt arbejde lidt igen - men skal heldigvis først møde kl. 10! Når jeg har fri skal jeg mødes med Monika (en ny dansk pige som bor 20 min. fra mig) - men jeg kender hende faktisk godt i forvejen, mødtes med hende hjemme i DK inden vi tog afsted mod USA ;-). Hun kom her til staten i fredags. Hvilket en anden veninde fra DK også gjorde - hun skal bare studere i stedet for at arbejde. Så danske venner kommer jeg da ikke til at savne. (HUN HAR OGSÅ TAGET LEVERPOSTEJ MED TIL MIG!) hehehehe..

Fredag d. 31. til søndag, er planen nok at jeg tager på et lille roadtrip med Michelle til Forks ;-) Hurra for twihards ;-)

De så pisse fedt at tage billede nede fra (længe leve dobbelhage!)
 - Louise og jeg foran Space needle i Seattle

Se hvem der pludselig kom med mig hjem? <3

Fredag nat kl. 01: Pusslespil og Basshunter radio - ja... noget må man jo gøre for at holde humøret højt
nu jeg ikke er gammel nok til at være vild i byens gader!

Står og blomstre lidt i Seattle downtown ;-)


Oppe i space needle

I en fantastisk park i Seattle som jeg helt sikkert vil tage tilbage til!

I en fantastisk park i Seattle som jeg helt sikkert vil tage tilbage til!

Louise possere lige lidt ;-)








1 kommentar:

Louise Andkjær sagde ...

Tak for nogle helt igennem fantastiske dage! Glæder mig allerede til det bliver din tur til at vende snuden mod østkysten, savner dig jo allerede! :)