lørdag den 4. august 2012

Summer in the USA!

ind med et positivt indlæg - håber at det sidste (negative) indlæg var det sidste i for en meget lang periode!. Men NU er vi glade igen. Det har været en fremragende weekend. I går stod den bare på shopping, træning og poolen, så der er ikke så meget at fortælle. Men I dag har jeg været en tur til rattlesnake søen (der er altså ingen klapreslanger!), jeg elsker det sted! Det eneste negative er at vandet er skide koldt (tror det er smeltevand fra bjergene). Men der opholdte jeg mig i et par timer sammen med Michelle(dansker) og Neele(tysker) hvorefter vi tog til  Petra's(tysker) 21 års i North bend. Det var simpelthen så hyggeligt! Hendes familie er bare SÅ skønne! Jeg ville næsten ønske at jeg var i familie med dem - de er virkelig cool!
Når ja.. Da jeg fandt ud af at der var vin og øl blev jeg pludselig rigtig ked af det!! Havde jo helt svedt ud af jeg var i bil :-( Så Tascha måtte være på vandvognen.. øv. Men stedet, huset, naturen - simpelthent AMAZING! altså... de har et bjerg i deres baghave!?... hvem har det? jeg spørg bare! .. Godt nok har jeg udsigt til dem - men de er altså ikke i min baghave. Orker ikke at skrive så meget - så tror bare at jeg stopper her. Men er glad igen og jeg har stadig fri ;-) ... Håber i har det godt hjemme i DK, savner jer allesammen! også jer fra Holmegården - tænker tit på jer! 

ooog lidt billeder ;-)


Mig og Neele(tysker) ved Rattlesnake lake

American/german BQQ


Dette er så noget af baghaven..!

Fødselsdagsbarnet (tysker)

Vi hygger lidt udendørs :-)

Ingen kommentarer: