søndag den 12. august 2012

Opdatering fra the states

Nu er det jo efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg sidst har opdateret jer omkring hele Amerikas situation!... Okay, måske en lille overdrivelse - men ihvertfald, Snoqualmie (byen jeg bor i) har det godt! og solen skinner HVER dag med en temperatur mellem 24-33 grader, ikke dårligt vel?..
Som jeg også har nævnt et par gange før, så er jeg jo alene hjemme og OFF! Så har brugt meget tid på at træne, hænge ud ved poolen, shoppe, hygge med andre piger og så er jeg også begyndt at se serien Lost - kan næsten ikke tage øjnene fra den, av hvor er den spændende!
Men nu skal i høre, jeg for fint besøg helt fra Philadelphia på Onsdag og hun skal tilbringe 5 dage sammen med mig her i Washington! Så jeg skal til at finde min indre Guide frem.. Det er Louise som også kommer fra  Danmark - men vi har også snakket om at jeg skal over og besøge hende til December og så skal vi holde nytår i NEW YORK! wuuhuuu ;-) Men lige angående fest og ballade vil jeg jo også gerne holde min 21 års i Las vegas - men bliver jo nok nødt til at vælge, har nok ikke råd til både at tage til Las Vegas, Philadelphia og New york I December måned hvor der også skal handles julegaver... Meeen tror jeg vægter mest på Nytår i New york. Las Vegas kan jeg altid tage til (flybilletten er billigere der til).
Men ellers ikke rigtig noget nyt, håber i har det godt hjemme i Danmark, jeg savner jer rigtig meget!

PS: hvis i har lyst kan i følge mig på Instagram: Taazcha

Ingen kommentarer: