lørdag den 26. november 2011

ufatteligt!

Nu er jeg ikke typen som hopper på horoskoper og den slags men min kære søster viste mig en
hjemmeside som rent faktisk er på rette spor! Var mest imponeret over beskrivelsen af mit stjernestegn og ikke mit daglige, månedlige og årige - eller jo, en stor del passede men ikke så meget som beskrivelsen af mig som skytte.


Dette var min beskrivelse:


Om stjernetegnet Skytten
Skytten er et Ildtegn, og dermed fuld af fart og action. Den er født nysgerrig, og elsker at opleve nye og spændende udfordringer. Skytten vil gerne have et liv, hvor den kan udforske sig selv på sin egen glade og optimistiske facon. Den friske luft og udendørsaktiviteter er noget som tiltrækker, f.eks. sport eller noget med heste. Udland og rejseaktiviteter hører også under dette tegn. Skytten bliver som regel ikke så længe på det samme sted, men vil hele tiden gerne opleve nye og anderledes horisonter.


Beskrivende stikord 
(Har sat mellem 1-3 flubeben hvoraf hvor meget de passer til mig - jo flere jo bedre)
  • Uafhængig ✓
  • ærlig 
  • optimistisk 
  • venlig 
  • drivende 
  • fri af sind 
  • humørfuld 
  • skødesløs 
  • oprigtig 
  • filosofisk 
  • hvileløs 
  • uhæmmet 
  • eventyrlysten 
  • intuitiv 
  • selvretfærdig 
  • rebelsk 
  • uansvarlig 
  • upræcis 
  • overfladisk 
  • impulsiv 
  • højrøstet 
  • skjult 

Ingen kommentarer: