torsdag den 22. december 2011

Bare torsdag..

Tja.. Der er ikke sket det vilde i dag. Min mor og hendes kæreste har været ude og købe julegaver og julegøjl siden kl. 10:00 imorges. Jeg kom til at love i går at støvesuge og vaske gulvende i huset og gøre rent i køkkenet samt opvaskemaskinen skulle tømmes.. Udelukkende fordi jeg var i rengøringshumør igår! men det kan jeg fortælle jer, det var jeg ikke i dag! Hvor var det surt. Men jeg har gjort det og mor bliver glad - det er det vigtigste.. Lillesøster har bare siddet og lavet INGEN ting! Så jeg fjernede hendes appelsinskræller og snavs fra computerbordet! (Personligt skrevet til dig cille (-; haha). Så har jeg også fået sendt mine papirer fra cultural care til stockholm så de kan blive gennemtjekket og godkendt.
Og så har jeg spist rugbrød og røreæg mens jeg har læst Hunger games (som iøvrigt er sindsygt god jo!)
  - Men er det ikke bare en helt ufattelig spændende dag jeg har haft? hah... Men glæder mig til sex and the city i aften! ;-)




Ingen kommentarer: