fredag den 23. december 2011

dagen før juleaften

I dag har jeg været en tur til helsingør for at købe de sidste "pakkelegs-gaver" og en lille julegave til mig selv ;-)
Fandt også et suuuper tilbud på Cinzano! (sprut) 3 flasker for 130 kr.!! En med jordbær og to med lime smag - de skal selvfølgelig blandes op, ellers er det lige stærkt nok. Men for søren.. hvorfor er det at ALLE vælger at handle alt julegøgl ind lige dagen inde?? Der er jo millioner af mennesker i alle butikker! Jeg opgav at købe noget i 3 butikker da der var mindst 15 min. kø! Tror jeg var i helsingør i 40 min. og så gad jeg simpelthen ikke mere.. for mange mennesker. Da jeg kom hjem var Susan kommet - det min moster. Hun skal holde jul med os i år, for en gangs skyld ;-) Hun er ikke det store julemenneske. Hun lod mig desuden også prøvekøre hendes super lækre volvo med automat gear - det har jeg aldrig prøvet før. Hold fast den var lækker! Prøvede også at køre med manuelt gear i den, det lidt anderledes end i en normal bil da det ikke er med en normal gearstang - men skal på en måde trykke på stangen for at skifte gear. Det er nok den "nemmeste" bil jeg nogensinde har prøvet at køre i! De var jo næsten som om at jeg ingen ting skulle gøre! ;-).


Halskæden jeg købte i Glitter til 50%
(der er 50% på alle halskæder i glitter)


Ingen kommentarer: