lørdag den 24. december 2011

Jul og kreativitet ;-)

Nu det jul igen, nu det jul igen og julen vare lige til påååske ;-) .. Når.. Der er ikke sket så meget endnu andet end at der er fuld knald på den i køkkenet og gaverne bliver lagt under træet - uh hvor jeg glæder mig.
Vi skal både have and og flæskesteg så der er lidt at vælge mellem efterfuldt af risalamande med hele to mandler i ;-) . Derefter er det vidst gaver og pakkeleg - som jeg glæder mig rigtig meget til! Især pakkelegen da vi har gjort ekstra ud af den i år. lidt større gaver og flere af dem. Min moster har fundet på en eller anden sjov ide med at pakke hendes pakkelegs gaver flere gange ind så for hvert lag gavepapir der er, ligger der seddel hvor der kan stå HVAD som helst. Det noget man skal gøre eller give gaven videre til den beskrivelsen passer til. Så bare fordi man får gaven i starten betyder der ikke at man kan beholde den. Men er lidt bekymret da de er hende der har fundet på det ;-) haha.

Har siddet og lavet nogle bordkort fordi jeg kedet mig mens de andre farede rundt i køkkenet, ikke fordi vi er så mange - men det meget hyggeligt :b ..


Ingen kommentarer: