onsdag den 21. december 2011

Kostbar???

Hej søde læsere - nu vil jeg gerne lige have jeres mening.
Er det ikke normalt at vide at personen ikke er interesseret efter 3-5 ubesvaret sms'er?? Jeg har efterhånden modtaget 23 sms'er på 2 uger som jeg ikke har besvaret og han forstår det stadig ikke!! Han har endda ansøgt mig på facebook men jeg har ikke accepteret ansøgningen! Det er nogle ulækre søde beskeder han skriver! Undskyld men har lyst til at brække mig over at manden kalder mig prinsesse, smukke verdens stjerne, søde og mange andre "puha" navne! Han kender mig ikke og så det ikke okay! ja... Jeg kom til at give ham mit nummer for 2 uger siden hvor jeg var på penthause med pigerne. Jeg var altså ret fuld og havde ingen sans for hvem manden var og jeg er utrolig dårlig til at sige nej - det en ret stor svaghed jeg har desværre. Men nu har jeg lige modtaget en sms her tidligere hvor der stod: "Hej kostbare :-) kommer du i byen i aften?" KOSTBARE??? det har da intet at gøre med at jeg er kostbar jeg vil ham slet ikke??? Kan huske han spurgte mig om den aften hvor jeg kom fra og så sagde jeg Allerød men er flyttet til humlebæk. Så siger han: "nåår, du sådan en pige?" - "hvilken pige spørger jeg så, lidt forundret faktisk" - "Sådan en rigtig forstads pige?" - "øøøh NEJ? det er jeg ikke?.." Tænk at dømme en bare for hvilke by man bor i? Jeg er tværtimod en rigtig landpige ;-) haha. 


Ingen kommentarer: