tirsdag den 20. december 2011

fra 20 min. til 3½ time!!

Utroligt.. Det har tager mig 3½ time at gøre mit værelse rent! Normalt tager det 20 min.! (Det skal lige siges at mit værelse er meget småt og min seng er så stor at der ikke er så meget at rode på! :b)
Jeg får endelig taget mig sammen efter 4 dages "nu gør jeg det... Nej NU gør jeg det.. ej jeg venter til imorgen!)
Da jeg så endelig går igang ringer Sandra til mig og vi snakker i 25 min. og så tænker jeg nu må jeg lige blive færdig med den rengøring, men SÅ ringer Camilla til mig og vi snakkede ihvertfald i en halv time også! Hvorefter jeg begynder at tage lagenderne af min seng og så kommer min lillesøster og siger at jeg skal køre hende på politistationen i helsingør - "ååh altså, okay!" det tager lidt over en time og nu er jeg så hjemme igen og er ENDELIG færdig! Sikke en rengørings dag.. ;-)
Hav en god aften alle søde læsere.







Mit værelse nu ;-) 





1 kommentar:

Anonym sagde ...

Flot værelse du har dig :D