tirsdag den 20. december 2011

2012's glæder!

En lille liste over de film jeg glæder mig allermest til at se! De er skrevet i rækkefølge af hvilke der udkommer først ;-)

The woman in black: En gyser med Daniel Radcliffe (Harry potter)

Bell ami: Med Robert Pattinson my love ;-) han skal spille en fyr der går i seng med de rige damer for at komme højere op i hiearkiet. Desværre får den ikke dansk præmiere - men den kan hentes ned ;-)


The hunger games/dødspillet: Det bliver en trilogi og er igang med at læse nummer 2 som hedder Løbeild. Så fantastisk god!


Men in black 3: Med Will smith - De to andre film er så grineren - så mon ikke også den her er det?


Snow White and the huntmans: Med Kirsten stewart fra Twilight - et nyt godt eventyr!


The amazing spiderman: Er bare spændt på den.


Resident Evil 5: har fuldt alle filmene i tykt og tyndt! De er så nice!


Twilight breaking dawn del. 2: JEG KAN SLET IKKE BESKRIVE HVOR MEGET JEG GLÆDER MIG! Jeg drømte endda om Pattinson i nat ;-) haha.


Hobitten: Jeg elsker ringenes herre så jeg er spændt på den her.


The host: En bog jeg er igang med at læse af Stephenie Meyer (som også har skrevet twilight)


Avatar 2: Den første var fed så glæder mig til den næste.


The woman in black


Bell ami


The hunger games


Men in black 3

Snow white and the huntmans

The amazing spiderman

På de sidste 5 film er der desværre ikke kommet trailer til endnu.
Men jeg skal nok være den første til at vise det når Twilight Breaking dawn del. 2 traileren udkommer ;-)

Ingen kommentarer: